מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

אינסטלטור ביד חנה

פורטל פייפר יסייע לכם לאתר גם אינסטלטור ביד חנה, יישוב שבטח לא כולם מכירים. אבל, פורטל פייפר נמצא בכל מקום בארץ. כאן תמצאו מידע חיוני אודות אינסטלטורים, העבודות אותן הם מבצעים והמחירים המקובלים לגבות עבור אותן עבודות. קבלו מספר הצעות מחיר, השוו מחירים והזמינו. הכול תחת קורת גג דיגיטלית אחת.

מהו מחיר ביקור אינסטלטור ביד חנה?

מחיר ביקור אינסטלטור ביד חנה נע בין 250 ל- 350 ₪. מחיר הביקור איננו כולל תיקונים גדולים הדורשים מהאינסטלטור ציוד מיוחד וחומרים יקרים. מחיר הביקור כן כולל, ביצוע תיקונים קטנים כגון: החלפת גומייה בברז, שחרור של סתימה קלה וכו'.
 

מחיר ממוצע לביקור אינסטלטור ביד חנה

מחיר ממוצע לביקור אינסטלטור ביד חנה: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪


 

להלן טבלת מחירים חלקית המספקת אינדיקציה למחירים המקובלים בשוק:
 

מחירון אינסטלטור ביד חנה

מחיר התקנת אסלה חדשה בשירותים

.לא כולל את עלות האסלה החדשה

500 - 800 ש''ח
מחיר התקנה של כיור חדש באמבטיה

לא כולל את עלות הכיור החדש.


400 - 70
מחיר החלפת מרכזייה ראשית של המים בבית

מרכזיה בגודל של עד 10 יציאות.


1,500 - 2,200 ש''ח
מחיר תיקון צנרת מוסתרת

המחיר כולל הרמה של מספר מרצפות לגילוי הצנרת.


1,200 - 2,200 ש''ח
מחיר החלפה של צינור ביוב ראשי

צינור בגודל 4 צול.


450 - 650 ש''ח
מחיר החלפת ברז מטבח רגיל

לא כולל את מחיר הברז החדש.


300 - 450 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

אלו עבודות עיקריות מבצע אינסטלטור ביד חנה?

אינסטלטורים ביד חנה מבצעים מספר עבודות אינסטלציה, יותר מעבודות אחרות. אלה העבודות השכיחות ביותר המוכרות להם:

  • תיקון נזילה בברז – אינסטלטור מומלץ ביד חנה מבצע, בין השאר, תיקון נזילות בברזים. יתכן שזו התקלה השכיחה ביותר שיש לכולנו בבית, בכול הקשור לאינסטלציה. האינסטלטור המקצועי יחפש את המקור לנזילה ובהתאם לממצאים, יבצע תיקון של הברז. קיימת האפשרות שלא ניתן יהיה לתקן את הברז ואיש המקצוע ימליץ להחליפו בחדש.
     
  • התקנת אסלה חדשה בשירותים – עבודות אינסטלציה ביד חנה, המורכבות שבניהן, כוללות פירוק של אסלת שירותים ישנה והרכבה של אסלת שירותים חדשה. על פי רוב, האסלה החדשה תהיה אסלה מרחפת שלא מחוברת לרצפה.
     
  • פתיחת סתימה בכיור או באמבטיה – אחת העבודות הנפוצות ביותר היא פתיחה של סתימות בדרגות מורכבות שונות. מרבית הסתימות יפתרו בשאיבה מקצועית של פתח הביוב. במקרים קשים יותר יידרש ציוד כבד וטכנולוגי יותר אולם, ישנם אינסטלטורים רבים שיודעים לבצע פעולה זו גם כן. 
     

אינסטלטור ביד חנה

המלצות לביצוע פעולות לפני שהאינסטלטור מגיע

על מנת לייעל ואף להוזיל את עבודת האינסטלטור, מומלץ לבצע מספר פעולות פשוטות, בטרם הוא מגיע:

  • במידה ונדרשת החלפה של חלקים מסוימים – ישנם מקרים בהם אתם יכולים להבין שלא יהיה מנוס מביצוע החלפה של חלק זה או אחר. לכן, חשוב מאוד, תכינו מראש את האינסטלטור לכך שיתכן ותידרש החלפה של חלק מסוים ושהוא ידאג, בכל מקרה, להביא עמו את החלק שאולי יידרש להחליף.
     
  • במידה ונדרשת החלפה של כלים סניטריים – כלים סניטריים הם מרכיב חשוב בכל בית. אל תתפתו לקנות את הזולים שבהם. מדובר בחלקים שצריכים לעבוד הרבה, בכל יום ולכן, חשוב שיהיו אלה כלים סניטריים איכותיים וכן, מה לעשות, הם יהיו מעט יקרים יותר מאחרים אולם, בטווח הרחוק, מדובר בכלים שיחסכו לכם כסף.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

איזו אחריות תקבלו מאינסטלטור?

כאשר מדברים על אחריות לעבודות אינסטלציה, יש להבדיל בין תיקונים של בעיות קטנות לתיקונים של בעיות גדולות. עבור תיקון בעיה גדולה כגון, החלפה של צנרת, תקבלו, בכל מקרה, אחריות של חצי שנה עד שנה אחת. תיקון בעיות קטנות, בשל העובדה שאין וודאיות שלא מסתתרת מאחוריהן בעיה גדולה יותר, לא תזכה אתכם, ברוב המקרים, באחריות כלשהי.