מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם!
מחפשים אינסטלטור מומלץ? מצאתם! השאירו פרטים וחוזרים במהירות עם הצעות מחיר:

פתיחת סתימה בצנרת

אם יש לכם סתימה בכיור, במקלחת או בשירותים, המדריך הזה מיועד עבורכם. מיד נסביר מה הם הגורמים להיווצרות סתימה בצנרת, איך פותחים סתימה בצנרת, כמה זה עולה ומה משפיע על המחיר.

פתיחת סתימה בצנרת: באילו מקרים?

  • סתימה באסלה: אם יש לכם סתימה בשירותים, סביר מאוד להניח שהגורם לה הוא דווקא התנהלות לא נכונה שלכם. מה זה אומר בפועל? שאתם משליכים לאסלה מגבונים לחים או תחבושות היגייניות שצוללות לעומק צנרת האסלה וסותמות אותה. במידה וזה המצב, תצטרכו להזמין אינסטלטור מקצועי שיפתח אותה באמצעות קפיץ ידני או ספירלה חשמלית.
     

  • סתימה בכיור: סתימה בצנרת של הכיור נגרמת כתוצאה מהצטברות שומנים בדרך כלל. אם אתם נוהגים לשפוך לכיור שמן ושאריות קפה, אל תתפלאו אם תוך זמן קצר המים בכיור יעלו. במצב כזה, אתם צריכים להזמין אינסטלטור מקצועי שיבצע פתיחת סתימה בצנרת של הכיור באמצעות ספירלה חשמלית שתפורר את כל השומנים.
     

  • סתימה במקלחת: סתימה בצנרת של המקלחת מתרחשת ברוב המקרים כתוצאה מהצטברות שיער, חול ושומן של סבונים שונים. אם יש לכם סתימה באמבטיה או במקלחון, עליכם להזמין אינסטלטור מקצועי שיפתח אותה דרך קופסת הביקורת.
     

פתיחת סתימה בכיור

מהו מחיר פתיחת סתימה בצנרת?

מחיר פתיחת סתימה בצנרת משתנה בהתאם לסוג הסתימה ומורכבות העבודה. לכן, לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור הסבירו לו בפירוט היכן יש לכם סתימה בבית, האם המים בכיור עולים גם כשאתם לא משתמשים בו, האם המים שומניים ועוד.
 

מחירון פתיחת צנרת

מחיר פתיחת סתימה בשירותים

המחיר מתייחס לפתיחת סתימה סטנדרטית עם פומפה.


200 - 350 ש''ח
מחיר פתיחת סתימה במטבח

המחיר מתייחס לפתיחת סתימה בכיור וכלל את ניקוי הסיפון.


250 - 400 ש''ח
מחיר פתיחת סתימה באמבטיה או במקלחון

במידה והאינסטלטור מעריך כי אינו יכול לפתוח את הסתימה בעצמו, הוא ימליץ לכם לפתוח אותה ע"י רכב ביובית.


300 - 450 ש''ח
מחיר פתיחת סתימה עם ספירלה חשמלית

מחיר עבור פתיחת סתימה מורכבת עם ספירלה חשמלית.


300 - 450 ש"ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

השוואת מחיר לפתיחת צנרת סתומה

לפני שאתם ממהרים להזמין אינסטלטור מומלץ, אנחנו ממליצים לכם לעשות השוואת מחירים כדי לחסוך כסף. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר ותקבלו עד 3 הצעות מחיר לפתיחת צנרת סתומה. השוו בין הצעות המחיר שאתם מקבלים מהאינסטלטורים ותחסכו לא מעט כסף במחיר של השירות.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

איך לפתוח סתימה בצנרת?

אז איך לפתוח סתימה בצנרת? אם מדובר בפתיחת סתימה בכיור או באסלה, נסו לפתוח אותה תחילה באמצעות פומפה. במידה וזה לא עוזר, ניתן לנקות את הסיפון שמתחת לכיור, יכול להיות שהוא הגורם לסתימה. במידה ומדובר בסתימה עמוקה יותר, אין לכם ברירה אלא להזמין אינסטלטור מקצועי שיאתר את הסתימה ויפתח אותה באמצעות קפיץ ידני או חשמלי.


אינסטלטור מקצועי

איך נמנעים מסתימה בצנרת מים?

רוצים להימנע מסתימה בצנרת מים? יש לנו כמה טיפים חשובים עבורכם:

  • מגבונים לחים: אל תשליכו מגבונים לחים ותחבושות היגייניות לאסלה כדי להימנע מסתימה עמוקה בצנרת המים.
     

  • שאריות מזון: אל תשליכו שאריות מזון לכיור, כמו קפה למשל. הקפה הוא ממש כמו בוץ, הוא חודר לעומק הצנרת וגורם לסתימה קשה במיוחד.
     

  • שמן טיגון: אם סיימתם לטגן, המתינו שהשמן יתקרר והשליכו אותו לפח באמצעות שקית אטומה. אם תשליכו אותו לכיור, הוא יגרום לסתימת שומן קשה מאוד בצנרת.
     

  • חול: לפני שאתם מקלחים את הילדים שחוזרים מהגן, נקו להם את הרגליים מחוץ לבית. החול שתסירו מהם באמבטיה או במקלחון יחדור לעומק הצנרת וממש כמו הקפה יגרום לסתימה מורכבת.
     

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-3633609

כמה עולה פתיחת סתימה בצנרת עם ביובית?

אם אתם זקוקים לשירות של פתיחת סתימה בצנרת עם ביובית, קחו בחשבון שמדובר בעבודה מורכבת יותר שגם עולה יותר כסף. מחיר פתיחת סתימה עם ביובית נע בין 550 - 850 ₪ והוא מתייחס לפתיחת סתימה בבריכת ביוב אחת.


במקרים של סתימת שורשים בביוב, כזו שגורמת לאסלה ולכיור בבית לעלות, המחיר ינוע בין 1,250 - 1,800 ₪. מחיר פתיחת סתימה בצנרת מים באמצעות ספירלה חשמלית תעלה יותר כסף מכיוון שהמכשיר עצמו יקר מאוד, קחו זאת בחשבון.
 

בנוסף, מחיר פתיחת סתימה בצנרת בשעות לא סטנדרטיות יגרום למחיר לקפוץ בצורה משמעותית. לכן, אם לא מדובר בתקלת חירום, הזמינו את האינסטלטור בשעות העבודה המקובלות. לדוגמא, אם יש לכם סתימה באסלה ויש לכם אסלה נוספת בבית, ממש אין טעם להזמין את האינסטלטור בשבת ולשלם 200% על העבודה.


מחיר ממוצע לפתיחת סתימה עם ביובית

מחיר ממוצע לפתיחת סתימה עם ביובית : 700 ₪

טווח מחיר גבוה 850 ₪

טווח מחיר נמוך 550 ₪